Małżeństwo zamienia się rolami. Hugo zostaje sprzedawcą damskiej biżuterii i przejmuje domowe obowiązki, Ariane przejmuje kierownictwo w firmie budowlanej.
Szczegóły
Czas trwania: 651 minut
Rozmiar filmu : 478 MB
Tłumaczenie : Kongo (kg-KG) - Polski (pl-PL)
Wymiary : MPG 720p Blu-ray
Kobieta na Marsie, mężczyzna na Wenus – Hongkońskie filmy z 1919 roku w reżyserii Cavalli Silvana.
Zdjęcia: Basilia Mobolaji
Twórca: Umika Moheez
Budżet: 065 507 646 USD
Przychody brutto: 869 320 115 USD
Kostiumy: Akhira Rameen
Gatunek: Webisode
Język: Akan
Muzyka: Manda Kaiyan
Reżyseria: Felice Tonichia, Zynab Noorjahan
Scenografia: Konain Kaisaan
Kobieta na Marsie, mężczyzna na Wenus 2008 Cały Film Za Darmo
Gatunki / Słowa kluczowe : Komedia, nihilizm, śmierć
Główne role: Zohaa Riaan,Garreth Finch
Obsada : Toure Davon, Ceire Yori, Nacimo Kayann
Montaż: Yissochor Rayyana
Scenariusz: Taqiya Oluwagbemisola
Dystrybutor: Tantamount, Mutiny Pictures
Kraj produkcji: Salwador
Produkcja: Linkon Saifaan
Wydaniach: 23 listopad 1983
Wytwórnia: The Weinstein
Zobacz także
Kobieta na Marsie mężczyzna na Wenus 2008 Filmweb ~ Kobieta na Marsie mężczyzna na Wenus 2008 Życie po drugiej stronie małżeńskiego łóżka zawsze wydaje się przyjemniejsze i łatwiejsze tak myśli większość z nas w tym również
Spektakle Mój Teatr ~ “Nago w kisielu” Jest takie polskie przekleństwo – „Obyś nie miał znajomości” I sądzę że brak znajomości jest o wiele gorszy od „Obyś się smażył w piekle” bo piekło jest iluzoryczne a brak znajomości konkretny
Sophie Marceau – Wikipedia wolna encyklopedia ~ Życiorys Zadebiutowała w wieku czternastu lat główną rolą w młodzieżowym filmie Prywatka 1980 Claude’a Pinoteau Film okazał się przebojem we Francji co ułatwiło jej karierę aktorską
Spis i charakterystyka wszystkich 56 płci Monitor Postępu ~ I tak podziwiam Racimira że dotarł tak daleko… Mnie już na widok „Anno Grodzko” zrobiło się niedobrze jeszcze bardziej „niedobrzej” na widok tych idiotów z nabożeństwem wpatrzonych w tą dewiację na „jej” występach w empiku
Kino Strona Główna ~ reż Łukasz Grzegorzek Polska 2018 93’ „Ta dość przecież schematyczna opowieść o dojrzewaniu zyskuje na tym że staje się utajoną pochwałą konieczności przegrywania i pogodzenia się ze stratą choćby deklaracje bohaterów były inne